Fest med studiekompisarna.

 I lördags fick jag jobba ett extrapass på firman7-15 men sedan var det äntligen dags för festmiddag med studiegruppen. Denna gång hemma hos L som hade gjort så fint och som välkomnade oss med bubbel och lakritsgodis mm.
Långa samtal om allt mellan himmel och jord. Det blir väldigt lättpratat vanligtvis i vår grupp men efter ett par flaskor bubbel går det går nästan inte att få stopp på oss. Är så tacksam att dessa kvinnor kommit in imitt liv och de underlättar och berikar mina studier enormt kan jag säga! Utan dem skulle det inte vara så roligt att läsa omvårdnad men nu är det helt enkelt bara toppen och jag är beredd att med hull och hår gå in i det 4 år till efter detta år om de gör det! 
L bjöd på fantastisk kantarell- köttfärs- och potatisgratäng och här slank det ned rödvin till. Mums fillibabba!
Till efterätt en ljuvlig chokladkladdkaka med lakrissmak.
Här på slutet är korten lite suddiga. Vet inte riktigt vad det beror på. L´s granne tillika vår kollega I och hennes berömda hund Doglas kom på besök och det berikade ytterligare.
En mycket trevlig kväll! Jag orkade inte med någon löprunda dagen efter men det må väl vara hänt...
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Trevligt! Förstår att tiden blir knapp att blogga.