Planterade blommor i lördags.

Lördagen var en strålande dag. JR var i globen och vaktade invägningen på UFC. Jag minns inte direkt vad jag gjorde men jag tror jag bara var hemma och pysslade. Planterade blommor.
Jag verkligen älskar att plntera och göra sommar. När jag är på vår altan på baksidan känns det som jag bor på landet.
Jag målade den här fönsterkarmen som stått omålad sedan förra året när vi bytte fönstret. Finns ju gott om sådana uppdrag i min värld.
Sedan gick jag hårt åt slänten med kantklipparen och krattan. Fick bort några kvadrat högt gräs i varje fall.
På kvällen var jag och Mercan ute på balkongen och vattnade balkonglådor i den ljumma härliga luften.
Varje dag nu får man spola balkongen och alla balkongmöblerna från alt det gula pollenet.Det luktar dock gott att vattna och spola med slangen på kvällen ute. Om man inte måste vattna för att det är krutorrt och man inte har tid så är det annars en ganska avkopplande uppgift.
På kvällen kollade vi sedvanligt film och unnade oss glass. Vissa av oss mer glass än andra. JR drog en hel Vienetta-tårta för 7 pers själv!
 
 
#1 - - Mor:

Tycker att ni har det så jäkla mysigt på baksidan. Å så det där tältet ni spänt upp. Jättefint!!!!