Äntligen ledig!

Gick av efter 5:e nattpasset i morse. Lite mätt på det. Nu ska det bli skönt med 3 hela lediga nätter!
JR och sonen E jobbar ihop nu när jag dagsover.
Sov jäkligt illa idag men så var det ju varmt också.
Ställde klockan på 14:30 då jag skulle möta min studiegrupp kl 16.00 på sjukhuset för att diskutera höstens första studieuppgifter.
Därefter var jag på affären o handlade lite.
Efter middagen startade jag operation pajer. 
Har i kväll gjort totalt 8 pajer. 2 hallonpajer, 2 äppelpajer, 3 med Västerbotten och skinka, och 1 med bara Västerbottenost.
Tänker ta med allt till landet och frysa in det som inte går åt i helgen. Är så glad, alla barnen ska följa med till landet och vi ska ha en liten liten kräftskiva på fredagskvällen när vi kommer ned.
Hoppas mamma o pappa kan komma på lördag eftermiddag och äta lite med oss också och träffa ungarna ♥️