Söndag. Plantera om pelargoner och klippa häck.

Vaknade utvilad på söndagen och hade energi att göra något! Tänkte först städa ut pannrummet för att göra plats för vinterförvaring av alla mina pelargoner men så var vädret så fint att jag kände för att vara ute.
Dags att börja klippa häcken och bry sig lite om hemma också.
Lite förebilder....
Tog pelargonerna ur landet-blomlådorna och började plantera om dem i krukor inför vintern.
Hoppas de blir snygga nästa vår när man sedan tar fram dem och vill få igång dem igen. Nu får de stå ute hemma fram till frost och glädja det sista de har att ge.
Hann klippa den långa häcken på utsidan...mer blev det inte denna dag men det värsta är ändå gjort.
Sedan hängde jag upp Tiffanylampan jag köpte på Myrorna i köket efter JRs önskemål. Dock såg han det inte förrän jag sade det att den hängde där :-)
A har efter all motorrenovering fått hem bilen!
Söndagsnatten bjöd sedan på jobb. Natt 1 av 4.
.