Fredag 6:e juli.

Denna morgon fick jag nog för mig att må bättre i magen genom att inte äta rostbröd så det blev omelett. Det är ju fantastiskt att kunna äta frukost ute varje dag.
Efter frukost målade jag lite brädor till trappräcket.
JR började göra ramar till till fler mygg/flug-fönster.
Jag monterade ned det lilla fönstret som sitter i kammaren jag målar vit. Detta fönster måste renoveras!
Så här ser fönsterinsatserna vi gör ut.
Så här ser det ut på plats från i sidan.
Lillfönstret...
Och från utsidan. Och det är när man ser de här bilderna som man känner att det finns mycket renovering att ta tag i. Att man först av allt bara vill måla det vita ett varv...akut!
Man vill bara börja överallt!!!!!
Efter en paj til lunch åkte vi till Katrineholm och hämtade JRs brillor.
Sedan blev det ett par timmar vid badet igen. Dagarna är underbart varma!
Vilken fin bild på badpojken jag fick till här!
Mycket fika blir det dessa dagar. Måste börja dra in på det.
På kvällen grillat o rödvin! Vi har det bra måste jag säga!