Lördag 28/7. Jobbnätter.

Vaknade i panik av hettan i vårt kvava sovrum vid 14:30 på lördagen. Ingen idé att ens försöka somna om.
Vågen visade som vanligt denna sommar, galet mycket. Tänker mer och mer på att jag måste starta någon plan, sätta igång. Jag fixar inte att bara lite snyggt minska, jag måste skärpa mig och gå all in om jag ska klara det. 
Får se om jag får upp motivationen till att starta 1:a augusti? Jag blev hungrig på kolhydrater bara av tanken. 
När jag hade ätit frukost öppnade jag datorn för första gången denna sommar. Jag gjorde lite måsten som hängt över mig. Kändes faktiskt mycket bättre bara av att ta tag i det. 
Längtar lite till att det ska bli svalare så man kan börja jogga igen. Som det är nu orkar jag knappt vara stilla ens.
Nattjobb. Nattren mot söndag. Nu på morgontimmarna kom äntligen lite regn och åska!!! För ovanlighetens står alla och ler och tittar ut på regn.
Kul bilder i detta inlägg 😁. En på en extremt dålig vikt och en på regn! Nu snart hem och sova efter andra jobbnatten denna helg. Hoppas det blir svalare idag.