En härlig dag med tjejkompisar!

I måndags hade jag en lugn dag hemma, jag tvättade och vek tvätt som blivit efter lääänge! I tisdags var det kvalitetstid med tjejkompisar!
När E och JR kom hem för lunch från jobbet gick jag iväg för att shoppa med flickorna i stan.
En bild till på den sommarjobbade sonen innan jag bloggar bilder på väninnorna! Denna bild fick jag från JR. 
Sedan mötte jag dessa två pinglor S och L i stan för shopping!
Dessa damer är shoppingproffs och det tog lite tid för mig att släppa loss, jag kände jag hade lite för lång startsträcka och måste öva mer på allvarlig shopping. Dessutom och viktigast av allt kände jag att jag måste plocka bort lite trivselkilon innan det blir helt roligt att shoppa igen.
Hur som helst så hade vi väldigt trevlig men tiden gick alldeles för fort!!
Vi hade lite svårt att få tag i lunch men slutligen fick vi kött, grönsaker och vin...om än i skitiga glas. 
Dock hade vi svårt att få till en bild vid maten.
Som ni ser försökte vi 😁. Gick sådär.
Sedan shoppade flickorna vidare och jag gick till nästa trevliga tjejträff som jag var bokad på. Ibland kommer allt trevligt på samma dag.
Studiegruppen hade mysig träff hemma hos L.
Vi hade en liten knytis. Kommer sakna de här tjejerna men inte studierna. 
Hoppas vi kommer ses lite då och då trots att vi inte pluggar ihop längre.