Hur många gånger har jag skrivit varde liv?

 
I denna ljuva sommartid. Hur fantastiskt är det inte? Jag har en lång härlig långhelg bakom mig att blogga men som vanligt har jag jobbat och pluggat stenhårt de senaste dagarna. Jag fick in tentan som skulle in innan helgen.  Nu är det bara opponentskapet kvar i morgon och mitt eget försvarande i nästa vecka.
Har säkert förberett mig 40 timmar effektivt inför opponentskapet i morgon. Jag ska under 90 minuter presentera och kritisera en annans uppsats. Jag kommer komma dit nervös men väl förberedd.
Nu ikväll lade jag arbetet ifrån mig och tog en promenad i kvällssolen till Pizzerian i Stuvsta där jag åt en sallad.
Jag bestämde med mig själv att jag orkar inte bara äta kolhydrater i form av pannkaka o rostat bröd en enda dag till. Nu vill min kropp sluta plugga och missbrukas och i stället börja njuta ett hälsosammare liv.
Efter skoldagen i morgon går det nog  inte att plugga så mycket mer. Då kan jag blogga helgen som varit. Ge mig en lyckospark i baken inför i morgon.
#1 - - Mia:

Lycka till 🍀
Kram

#2 - - Mor:

SPARK på dej! !!!!!