Klä om Emma!

I onsdags natt blev jag ledig, trodde jag skulle kunna jobba den så det blev sex jobb-nätter på rad men så blev det inte. Stackars mej, vad göra av en ledig kväll?
Jag åkte till Stof och Stil när jag vaknade på eftermiddagen och köpte detta tyg och började med ett nytt försök att klä om Emmafåtöljen. Det förra tyget jag försökte med var för stretchigt. Detta var ett riktigt fast möbelsammet och en tuff match att brottas med! Tror det kommer bli fint och lite gammeldags att ha på landet. Köpte tyg så det räcker till 2 fåtöljer.
Här på bilden har jag väl kommit halvvägs. Återkommer när jag kommit längre. Nu har det som sagt varit jobb hela helgen på firman.
#1 - - mor:

År såååå kul att se hur fint Du får till saker som Du gör om.

#2 - - Camilla:

Mycket vackert! Du är så duktig!