Vardags EFIT 5:e Sept 2018

Här kan du läsa om EFIT (Ett foto i timmen) och andra deltagare.
Klockan ringde 7.00. Frukost.
Strax efter 8.00 åkte jag till skolan.
Kl 9.00 stod jag i kön på KIB (Karolinska Institutets bibliotek) för att ta kort till studentlegitimation. Kom därför ett par minuter sent till grupparbetet om etikansökningar vid forskning.
Vid 10.00 hade vi kommit igång ordentligt i gruppen.
Vid 11.00...vi slet på och fick en kopp kaffe.
12.00 Vi hoppades vara klara men det tog drygt 1 timme till innan vi gav upp för lunch. Gruppen var grym och effektiv. Känner mig lyckligt lottad som hamnade bland dessa 6 studenter i min grupp.
Strax efter 13.00 var jag sjukt hungrig och smet in på Foodcourten i Flempan och tog en sallad så jag skulle orka handla mat innan jag åkte hem.
14.00 in på pulsen för att handla.
Runt 15 var jag på väg hem. När jag kom hem rev jag bort lite vissna pelargonblad och blommor ur krukorna ute. Lade in en tvätt i maskin innan jag kom upp med maten.
Packade in lite mat.
Runt 16.00 slängde jag mig på sängen och powernappade en halvtimme.
Vid 17.00 kollade jag lite tv,  åt lite yoghurt igen och hängde tvätt.
 
Vid 18.00 arbetade jag med motivationen att sticka ut och springa.
Mercan är en mycket vacker katt men hon är inte förtjust i kameran, hon blir duktigt obekväm.
1 timme och 2 minuter senare hade jag joggat 1 mil! Nu var nog klockan över 19.00.
Vid 20.00 hade jag duschat och inledde pannkaksstekning till familjen, inte till mig, jag åt bara kyckling från gårdagen.
Lyssnade på ljudbok under stekningen.
JR, D och hennes kompis L kom hem och åt middag vid 21.00.
 Vid 22.00 var jag landad i soffan, bloggade detta inlägg på telefonen samtidigt som jag kollade ett gammalt avsnitt av Arga snickaren.
Snart är klar 23.00 och det går mot läggdax.
Min vardag i vardagsbilder.
 
 
#1 - - Mor:

Det är alltid lika roligt att titta på dina bilder och vad Du / Ni gör där uppe men Du får inte känna press att göra detta jämt. Du måste vila lite oxo..........

#2 - - Angelica Wåhlin:

Vad roligt att få följa med under dagen på sånt här vis!

#3 - - Kraka:

Mercan ser allt bra förgrymmad ut när du fotar henne.

Kram

#4 - - Paula:

En aktiv dag i en aktiv tjejs liv får jag följa här. Och duktig som bara den, både med maten och träningen. Tack för titten på din dag och trevlig helg