EFIT 14 okt 2020

EFIT står för Ett foto i timmen och är en utmaning som man kan deltaga i ca 2 ggr i månaden om man vill. Man kan läsa mer om det här och se de andra deltagarnas EFIT . Det är min väninna Kraka som motiverar mig till det här, hon påminner mig. 
Någon gång mellan 8.00-9.00 vaknade jag i min väninna Darrs gästrum i Karlstad.
Efter 9.00 åt vi frukost. Jag åt skinka, brydde mig inte om att vara vegetarisk när jag är bortbjuden, jag är inte fanatisk. 
Vid 10-tiden gick vi på promenad i det i underbara höstvädret. 
Vid 11.00 var vi kvar i skogen. 
Vid 12.00 var det dags för mig att sätta mig i bilen för att åka hem till Stockholm. 
Vid 13.00 Körde bil, tog kort ut genom sidorutan utan att titta på vad. 
Vid 14.00 MC Vegan och ett glas vatten på Donken någonstans. 
15.00 Fortsatt motorväg men nu börjar jag närma mig hemma. 
Vid 16-tiden: Dags att sova några timmar med katten inför nattens jobb. 
Vaknade runt 18-tiden och hittade gubben och den andra katten sovandes på soffan. 
Ru t 19.00. Vi åt middag, frysta rester av Sötpotatisbiffar och broccoliquinoa med nystekta ägg till (tror inte ägg funkar att frysa ned...) 
Efter 20.00. Åka till nattjobbet. Jag hade hunnit med ett bad här emellan också. 
Strax före 21.00. Byta om och träda i tjänst. 
Sedan ser resten av natten ut så här alternativt så här. 
Det är en tung verklighet med Corona för mig och mina kollegor. Mitt dygn höll på till 08.00 nästa morgon då jag åkte hem och lade mig för att sova.