EFIT 22/8-21

EFIT, ett foto i timmen

De andra deltagarna 22/8-2.
Vi somnade inte förrän efter midnatt på lördagen så denna bild får gälla som kl 00.00
Vovven somnar hos oss i sängen på landet. Nästa bild skulle kunna bli i det närmaste lika dan och då står det vid ca 09:30-tiden. Vovven vaknar. Sen borde det stå Frukost men jag glömde fotografera morgonen. 
10.00 Arbetet med renoveringen fortsätter. Husse blir nedbrottad av hund. 
11.00 Golvet läggs klart. Det blir bra. 
12.00 Vanja överblickar byggnationerna. 
13.00 Lunch i solskenet. Rester av all hämtmat vi ätit denna helg då vi inte har något kök att tala om. 
14-tiden. Grannarna kommer till oss och kollar in vårt arbete med köket och snackar en stund. De har med sig blåbär till en överlycklig JR och prästkragsplantor till en överlycklig mig. Vi planterar dem direkt i rabatten. Prästkragarna alltså. 
15-tiden. Golvet är helt klart och vanja är en suveränt tålmodig bygghund. 
16.00 vi har börjat gipsa igen det vi rivit. 
17.00 vi hann inte gipsa allt, jag började bli stressad då jag ju skulle hem och arbeta natt. 
Vi lämnade det så här och åkte hemåt vid 18-tiden.
Runt 19-tiden blev det Mc Donalds. 
20.00 var vi hemma och jag ilade in i duschen. Det vill ingen se bild på så den hoppar vi över. 
21.00 var det jobbet som gällde fram till 07:30 på måndsgsmorgonen.